Zwiększ swoją widoczność w Google dzięki tym 10 poradom SEO dla Joomla
Co to jest SEO Joomla!
Pozycjonowanie stron Joomla! (Joomla SEO) zestaw czynności mających na celu zwiększenie widoczności witryn opartych na cms Joomla! w wyszukiwarkach internetowych, takich jak Google, Bing czy Yahoo. Proces przeszukiwania i indeksowania treści w celu wyświetlenia ich na stronach wyników wyszukiwania (SERP) wiąże się z wieloma czynnikami rankingowymi, takimi jak słowa kluczowe w treści, linki wewnętrze i zewnętrzne, zoptymalizowana treść, szybkość ładowania strony i wiele innych.
Poprzez poprawę tych czynników możesz zwiększyć organiczny ruch na swojej stronie internetowej, czyniąc ją bardziej dostępną dla szerszej publiczności. Choć optymalizacja strony jes trudnym zadaniem, Joomla czyni je przyjaznym dla użytkownika i dostępnym nawet dla osób o różnym poziomie umiejętności technicznych.
Badanie słów kluczowych i pisanie treści SEO
Zanim zaczniesz pisać swoje artykuły, przeprowadź badanie słów kluczowych dla głównych fraz kluczowych Twojej witryny oraz fraz kluczowych pomocniczych, które uzupełniają lub są istotne dla kluczowych wyrażeń. Twoje słowa kluczowe powinny być osią, wokół której zbudowana jest struktura i projekt Twojej strony internetowej.
Stwórz unikalne, wartościowe treści skoncentrowane wokół tych słów kluczowych, wykorzystując je w nagłówkach, akapitach i metadanych. Pamiętaj jednak, aby nie przesadzić z ich użyciem, gdyż może to zostać uznane za spam. Zamiast tego, staraj się tworzyć tekst, który będzie angażujący i użyteczny dla czytelników.

Do analizy słów kluczowych możesz użyć aplikacji senuto

Answer the public jest niedrogim narzędziem, które może pomóc się w analizie słów kluczowych https://answerthepublic.com/

Z darmowym narzędziem możesz wykorzystać Google planner, ale dla kont bez historii wyniki będą niedokładne.
Google Search Console (GSC) i Bing (Narzędzia Webmasterów)
Zarejestruj swoją stronę Joomla w Google Search Console (GSC) i postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi kroków, które należy podjąć. Rekomenduje dodać domenę, a nie sam adres url strony. Przejdź do Narzędzi Webmastera dla Binga. Zweryfikuj swoją domenę, odwiedź kartę map witryny, a następnie prześlij bezpośrednio lokalizację pliku mapy witryny.
Przygotowanie odpowiednich nagłówków H1, H2, H3
Zapewnij strukturę swoich treści poprzez właściwe stosowanie akapitów i nagłówków. Upewnij się, że każda strona zawiera jeden prawidłowy nagłówek H1 odnoszący się do głównego tematu na danej stronie. Użyj edytora Joomla, aby ustawić poprawne nagłówki dla stron swojej witryny. Możesz także wykorzystać opcje wyświetlania strony w pozycji menu, aby ustawić prawidłowy tag nagłówka H1.
Używaj słów kluczowych w tytułach stron, nazwach i tagach Alt obrazów
Tag jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na pozycję Twoich stron w wynikach wyszukiwania. Dlatego powinieneś przeprowadzić audyt witryny, aby upewnić się, że wszystkie strony na Twojej witrynie mają zoptymalizowane tagi.
Potrzebujesz atrakcyjnego tytułu strony, ponieważ to właśnie tytuł zobaczą użytkownicy ZANIM klikną na Twoją stronę. Dlatego powinieneś odwiedzić wszystkie swoje strony po kolei i zaktualizować ich tytuły, tworząc je z uwzględnieniem następujących kwestii:
- Zawierają frazę, na którą chcesz się pozycjonować
- Fraza, na którą chcesz się pozycjonować, znajduje się na początku tytułu
- Jest wysoce atrakcyjna dla użytkowników, biorąc pod uwagę ich zamiar wyszukiwania
- Ma długość od 60 do 65 znaków
- Jest unikalna dla każdej strony (żadne dwie strony nie powinny mieć tego samego tytułu)
Aby uczynić tytuł bardziej atrakcyjnym dla użytkowników, możesz zastosować następujące techniki:
- Dodać słowo kluczowe (Atrakcyjny, autentyczny, idealny, najlepszy, polecany)
- Dodać liczbę (jeśli masz listę elementów)
- Dodać rok, w którym artykuł został ostatnio zaktualizowany
- Użyć nawiasów klamrowych lub kwadratowych
- Zwrócić się do użytkownika w czasie przyszłym
- Być mocno emocjonalnym (ostatnia szansa, rewolucyjny, okazja)
- Używać wielkich liter w tytule (Title Case)
To wszystko sposoby na stworzenie niezwykle atrakcyjnego TYTUŁU. Posiadanie takiego tytułu skłoni użytkowników do kliknięcia, aby mogli osiągnąć korzyści, które promują. Jeśli Twoja strona otrzyma więcej kliknięć z wyników wyszukiwania, zacznie się piąć w górę rankingów dzięki atrakcyjnemu tytułowi.
Oprócz samego tytułu, powinieneś przyjrzeć się stronom, z którymi Twoja witryna konkuruje i upewnić się, że Twój tytuł jest lepszy niż tytuły konkurencji.
Upewnij się, że nagłówek (H1) różni się od
To ciekawa kwestia, o której nie znajdziesz wielu informacji. Powodem jest to, że większość systemów CMS, takich jak Joomla i WordPress, domyślnie tworzy tag H1 i tag TITLE na podstawie nazwy artykułu. Jest to dość powszechnie akceptowane zachowanie.
Badania różnych organizacji SEO wykazały, że posiadanie nagłówka H1 i tytułu TITLE, które zawierają słowo kluczowe, ale są nieco inne, jest lepsze niż sytuacja, gdy H1 i tytuł są identyczne.
Na przykład:
Słowo kluczowe Optymalizacja SEO Joomla
Tytuł: „Optymalizacja SEO Joomla: Kompletny przewodnik na 2024 rok”
Nagłówek/H1: „Jak zoptymalizować Joomla pod kątem SEO w 2024 roku: Kompletny przewodnik”
W każdym z powyższych przykładów słowo kluczowe pojawia się zarówno w tytule strony przeglądarki, jak i w nagłówku H1, ale formułowanie jest inne, aby uniknąć powtórzeń i uczynić treść bardziej atrakcyjną dla użytkowników i wyszukiwarek.
Widzisz, jak użyliśmy słowa kluczowego w obu przypadkach, ale rzeczywisty tytuł/h1 są różne?
Sposób, w jaki to zrobisz, zależy od tego, czy masz zainstalowany komponent SEO, czy nie. Z sh404SEF możesz utworzyć niestandardowy TYTUŁ, przechodząc do sekcji SEF URLs i tworząc niestandardowy tytuł artykułu.
W natywnej Joomla 4 i 5 jest to również możliwe – możesz określić tytuł strony dla przeglądarki w ustawieniach opcji artykułu lub w opcjach elementu menu, jak poniżej.
Gdy jesteś w artykule, przejdź do karty Opcje: Przewiń na sam dół ekranu, aż znajdziesz ustawienie Tytuł strony przeglądarki i wpisz tam tytuł zgodnie z powyższymi sugestiami.
Pamiętaj, że Twoim nagłówkiem H1 będzie nazwa artykułu, a Tytuł strony przeglądarki będzie tagiem TITLE.

Ustawienie tytułu dla przeglądarki w opcjach artykułu

Ustawienie tytułu dla przeglądarki w opcjach pozycji menu
Skonfiguruj dane strukturalne
Użyj danych strukturalnych jako standardowego formatu prezentacji informacji o stronie Twojej witryny i jej treści w sposób zrozumiały dla wyszukiwarek. Definiują one Twoją zawartość w kontekście, w jaki lepiej ją przedstawić, takim jak Produkty, Recenzje, Artykuły, FAQ, Jak wykonać instrukcje itp.
Dane strukturalne to standardowy format prezentowania informacji o stronie i jej treści w języku, który mogą zrozumieć wyszukiwarki. Zamiast przedstawiać wszystkie dane jako zawartość, dane strukturalne lepiej definiują treść, dzięki czemu wyszukiwarki mogą zrozumieć kontekst i lepiej reprezentować dane.
W szczególności dane strukturalne lepiej definiują obiekty i zdarzenia ze świata rzeczywistego, takie jak:
- Produkty
- Wydarzenia
- Przepisy
- Recenzje
- Artykuły
- Wydawcy
- Firmy lokalne
- Prace kreatywne
- Książki
- Filmy
- Osoby
- Organizacje
- FAQ
- Jak wykonać instrukcje
- itd.
Dzięki wykorzystaniu tych danych strukturalnych wyszukiwarki będą mogły wyodrębnić semantykę zawartości na Twojej stronie, a następnie wykorzystać te informacje do lepszej prezentacji treści na stronach wyników wyszukiwania.
Dane te mogą zostać wykorzystane do zdobycia lepszych pozycji, takich jak:
- Wyniki rozszerzone
- Wiedza Google
- Google News
- Recenzje
- FAQ
- Jak wykonać instrukcje
Jakich danych strukturalnych użyć
Poniżej przedstawiamy pięć przykładów niektórych z najwyższych priorytetów możliwości wykorzystania schematu do sygnalizowania dobrej E-A-T (ekspertyza, autorytet i zaufanie), ale jest ich znacznie więcej.
Person Schema
Pierwsza wzmianka Google o E-A-T w jej wytycznych rozpoczyna się od pytania o rozważenie „ekspertyzy” oraz „autorytetu twórcy głównej treści”.
Te informacje można przekazać wyszukiwarkom za pomocą Person Schema. Ten typ schematu zawiera dziesiątki opcji właściwości, które można wymienić, aby dostarczyć więcej kontekstu na temat osoby, z których wiele zdecydowanie wspiera E-A-T, w tym (między innymi):
- Absolwent Alumni of – Organizacja, której dana osoba jest absolwentem
- nagrody
- marka
- Zawód
- tytuł honorowy
- stanowiska pracy
- znany z (Knows about) adres url np. do strony autora lub innych jego publikacji
Rozważ dołączenie Person Schema z powyższymi właściwościami przynajmniej raz, gdzie wymienieni są Twoi założyciele, twórcy treści i/lub eksperci.
Organization Schema
Jest to niewątpliwie jeden z najlepszych typów schematu do wspierania inicjatyw E-A-T. Ten typ schematu oferuje wiele właściwości, które mogą dostarczyć dodatkowego kontekstu na temat Twojej firmy lub marki, na przykład:
- adres
- założyciel
- data założenia
- członek
- organizacja nadrzędna
Wiele firm wdraża Organization Schema bez wykorzystywania tych pól lub wielu innych dostępnych właściwości przy użyciu tego typu schematu. Rozważ włączenie wszystkich tych informacji na najbardziej odpowiednią stronę o Twojej organizacji (zwykle „O nas”) i oznaczenie jej odpowiednio.
Author (Schema property)
Jest to właściwość schematu, której można użyć dla każdego typu schematu, który należy do klasyfikacji CreativeWork lub Review, takiej jak Article lub NewsArticle.
Tej właściwości należy użyć jako oznaczenia dla informacji o autorze na danym utworze.
Oczekiwanymi typami dla właściwości Author są Person lub Organization, więc jeśli na Twojej stronie publikowane są treści w imieniu firmy, ważne jest, aby uwzględnić autora jako Organizację, a nie Osobę.
reviewedBy (Schema property)
Właściwość reviewedBy to świetna okazja, aby pokazać dobrą E-A-T Twojej witryny. Jeśli korzystasz z ekspertów recenzentów do sprawdzania Twoich treści, takich jak recenzenci medyczni lub prawnicy, rozważ wyświetlenie ich nazwiska na stronie jako osoby, która zrecenzowała Twoją treść pod kątem dokładności.
Następnie możesz wykorzystać właściwość reviewedBy do wymieniania nazwiska tej osoby (lub organizacji). Jest to świetne podejście, jeśli Twoi autorzy mogą mieć słabą E-A-T lub niezbyt silną obecność w Internecie, ale Twoi recenzenci są prawdziwymi ekspertami o znanej obecności online.
Citations (Schema property)
Korzystając z właściwości Citations Schema, możesz wymieniać inne publikacje, artykuły lub prace kreatywne, do których odnosi się lub na które się powołujesz.
Jest to świetny sposób, aby pokazać wyszukiwarkom, że odwołujesz się do wiarygodnych, godnych zaufania źródeł, aby wesprzeć swoją pracę, co jest świetną strategią dla E-A-T. Ponadto wymienianie cytatów w oznakowaniu schematu może pomóc w pozycjonowaniu Twojej marki w odniesieniu do innych marek, z którymi się kojarzysz, co może potencjalnie dostarczyć Google informacji jakościowych na temat Twojej wiarygodności.
Optymalizuj stronę kontaktową / O nas
Google faworyzuje strony, które reprezentują rzeczywiste firmy, gdy chodzi o pozycjonowanie treści. Google wyżej rankinguje przedsiębiorstwa, które są rzeczywistymi, fizycznymi podmiotami gospodarczymi. Możesz budować wiarygodność i autorytet, optymalizując swoją stronę kontaktową, stronę „O nas” i inne strony docelowe.
Na swojej stronie zawartości należy uwzględnić nazwę firmy, adres, numer telefonu i adres e-mail, znane również jako NAP. Połącz swój NAP z lokalnym kontem Google My Business (GMB). Użyj danych strukturalnych, aby uczynić go bardziej czytelnym. Dodaj osadzoną mapę Google do strony kontaktowej, aby pomóc w lokalnym powiązaniu Twojej firmy.
Optymalizuj stopkę strony
Zoptymalizuj stopkę swojej strony w taki sam sposób, jak zrobiłeś to na stronie kontaktowej/O nas, uwzględniając swój NAP. Połącz go z profilami w mediach społecznościowych. To świetny sposób na nawigację do mniej ważnych stron Twojej witryny.

Stopki stron internetowych służą wielu celom
Oto kilka ogólnych zasad dotyczących stopek stron internetowych pod kątem SEO:
- Nie przesadzaj ze słowami kluczowymi w nazwie linku
- Linki powinny być istotne i użyteczne
- Organizuj linki w sposób inteligentny – nie wrzucaj ich po prostu do jednej dużej listy
- Wzajemne łączenie jest OK, po prostu zrób to naturalnie (i w taki sposób, aby podczas ręcznej kontroli można było uwierzyć, że nie jest to wyłącznie dla celów SEO)
- Bądź mądry w kwestii nofollow – niemal każda stopka w Internecie ma kilka linków, które nie muszą być śledzone, więc zastanów się, czy Twoje regulaminy i strony prawne naprawdę wymagają soku linków, który im wysyłasz
- Dopilnuj, aby Twoje stopki wyglądały dobrze i działały prawidłowo dla użytkowników, aby uniknąć oznaczenia jako „manipulacyjne” podczas kontroli jakości przez oceniającego
Czy linki w stopce nadal mają znaczenie?
Znaczenie linków w stopce ewoluowało na przestrzeni lat. Na początku istnienia Internetu służyły one jako podstawowy element nawigacyjny. Wraz z rozwojem algorytmów wyszukiwarek, zwłaszcza Google, rola linków w stopce w pozycjonowaniu stron stała się istotna.
Chociaż linki w stopce nadal pełnią funkcję nawigacyjną, ich bezpośredni wpływ na SEO jest obecnie przedmiotem dyskusji. Wyszukiwarki stały się bardziej wyrafinowane, koncentrując się na doświadczeniu użytkownika i ogólnej wartości treści. W rezultacie, niekontrolowane używanie linków w stopce do celów SEO, zwłaszcza jeśli wydają się być spamem lub są nieistotne, może przynieść odwrotny skutek. Jednak, gdy są używane w naturalny i strategiczny sposób, linki w stopce mogą nadal zwiększać użyteczność i przynosić pewne korzyści w zakresie SEO.
Unikaj tworzenia bardzo głębokich struktur linków lub bardzo szerokich kategorii
Chociaż organizowanie treści w kategorie i podkategorie ma sens, upewnij się, że nie schodzisz zbyt głęboko. Zalecamy, aby w większości przypadków kategorie i podkategorie były wystarczające. Żaden z Twoich artykułów nie powinien znajdować się w odległości większej niż 3 kliknięcia od strony głównej, a najlepiej tylko dwa kliknięcia od strony głównej. Dotyczy to również paginacji. Unikamy tworzenia artykułów, które są podzielone na zbyt wiele podstron, chociaż na niektórych stronach może to być konieczne.
Każda większa odległość niż 3 kliknięcia/linki powoduje, że treść traci zbyt wiele „soku linków” lub autorytetu strony przez zbyt głębokie umieszczenie w strukturze witryny.
Zbyt szerokie kategorie również mogą nie działać najlepiej. Jeśli tworzysz kategorię nadrzędną, która jest zbyt szeroka, nie będziesz w stanie zawęzić tematu. Na przykład komponenty Joomla i szablony Joomla bardzo się od siebie różnią (pod względem zawartości artykułu).
Dzieje się tak, ponieważ idealnie powinieneś tworzyć elementy nawigacyjne do kategorii i podkategorii. Gdy elementy nawigacyjne znacznie się zwiększają, możesz wprowadzić w błąd użytkowników.
Jeśli użytkownicy są zdezorientowani lub zagubieni, spędzą mniej czasu na Twojej stronie, co wyśle negatywne sygnały rankingowe do Google.
Do podziału Artykuły na sekcje wykorzystaj TOC (Table of Contens), dla Joomla! są gotowe o dodatki oferujące taką funkcjonalność.
Optymalizuj plik Robots.txt, aby pozwolić na indeksowanie obrazów
Poniżej znajduje się kilka sposobów, dzięki którym możesz wykorzystać obrazy, aby uczynić swoją stronę internetową przyjazną dla wyszukiwarek, ale zależy to od tego, czy Google rzeczywiście indeksuje Twój folder z obrazami. To pierwszy krok w kierunku tej optymalizacji.
Jedyną optymalizacją SEO, której potrzebujesz, jest usunięcie zakazu dostępu do folderu z obrazami w plikach robots. Dzięki temu katalog z obrazami stanie się przyjazny dla wyszukiwarek.
Otwórz swój plik robots.txt (w głównym folderze Twojej strony Joomla 3) i usuń linię /images, dzięki czemu wyszukiwarki nie będą już zabronione indeksować Twoich obrazów.
Tak wygląda nasz plik robots.txt. Jak widzisz, usunęliśmy /images z zakazu i wyraźnie zezwoliliśmy na indeksowanie określonych rozszerzeń plików graficznych:
User-Agent: Googlebot
Allow: /.js
Allow: /.css
Allow: /.png
Allow: /.jpg
Allow: /.gif
Disallow: /administrator/
Disallow: /bin/
Disallow: /cache/
Disallow: /cli/
Disallow: /includes/
Disallow: /installation/
Disallow: /language/
Disallow: /layouts/
Disallow: /libraries/
Blokad dostępu dla adresów z parametrem:
Disallow: /*?#* Disallow: /*?* Disallow: /*?*page= Disallow: /*?*start= Disallow: /*?*option= Disallow: /*&*Itemid=
10 Częstych błędów w plikach Robots.txt
- Dostęp do witryn rozwojowych
- Robots.txt nie w głównym katalogu
- Brak Aktualizacji Robots.txt po Zmianach na Stronie
- Nadmiarowe Reguły
- Przestarzałe i nieobsługiwane elementy
- Niewłaściwe użycie znaków wieloznacznych
- Konflikty z Meta Tagami Robots
- Brak komentarzy
- Zablokowanie Strony w Całości przez Błąd w Składni
- Nieużywanie Testowych Narzędzi
1. Dostęp do Stron Testowych
Blokowanie robotów na stronie produkcyjnej jest błędem, ale równie niebezpieczne jest umożliwienie im indeksowania stron testowych. Upewnij się, że w pliku robots.txt dla stron testowych znajduje się instrukcja disallow, a po wdrożeniu strony usuń ją.
2. Robots.txt nie w głównym katalogu
Roboty wyszukiwarek mogą odnaleźć plik tylko wtedy, gdy znajduje się on w głównym folderze. Dlatego też między domeną (lub równoważną) Twojej witryny a nazwą pliku 'robots.txt’ w adresie URL pliku robots.txt powinna znajdować się tylko ukośna kreska.
Jeśli znajduje się tam podkatalog, Twój plik robots.txt prawdopodobnie nie jest widoczny dla robotów wyszukiwarek, a Twoja witryna prawdopodobnie zachowuje się tak, jakby nie było pliku robots.txt.
Aby rozwiązać ten problem, przenieś swój plik robots.txt do głównego katalogu. Będziesz do tego potrzebował dostępu głównego do serwera. Niektóre systemy zarządzania treścią domyślnie przesyłają pliki do podkatalogu „media” (lub podobnego), więc możesz potrzebować obejścia tej opcji, aby umieścić plik robots.txt we właściwym miejscu.
3. Brak Aktualizacji Robots.txt po Zmianach na Stronie
Często zapomina się o aktualizacji pliku robots.txt po wprowadzeniu znaczących zmian na stronie, takich jak dodanie nowych katalogów czy podstron. Może to prowadzić do sytuacji, w której nowe sekcje strony nie są indeksowane, ponieważ są zablokowane przez stare reguły.
4. Nadmiarowe Reguły
Dodawanie zbyt wielu reguł disallow może prowadzić do przypadkowego zablokowania ważnych części strony. Utrzymywanie pliku robots.txt w zwięzłej i czytelnej formie pomaga uniknąć tego problemu.
5. Przestarzałe i Nieobsługiwane Elementy
Niektóre elementy, jak crawl-delay i noindex, są nieobsługiwane przez Google. Crawl-delay jest obsługiwany przez Bing, ale Google usunął tę funkcję. Noindex w robots.txt jest przestarzały od lipca 2019 roku. Zamiast tego użyj na stronie meta tagów robots lub nagłówków X-Robots.
6. Niewłaściwe użycie znaków wieloznacznych
Plik robots.txt obsługuje dwa znaki wieloznaczne:
- Gwiazdka (*) – reprezentuje dowolne wystąpienia prawidłowego znaku,
- Znak dolara ($) – oznacza koniec adresu URL, umożliwiając zastosowanie reguł tylko do końcowej części adresu URL, takiej jak rozszerzenie nazwy pliku.
Rozsądnie jest przyjąć minimalistyczne podejście do używania znaków wieloznacznych, ponieważ mają one potencjał do stosowania ograniczeń do znacznie szerszej części Twojej witryny. Stosunkowo łatwo jest również zablokować przypadkowo robotom dostęp do całej witryny z powodu źle umieszczonej gwiazdki.
Przetestuj swoje reguły ze znakami wieloznacznymi za pomocą narzędzia do testowania plików robots.txt, aby upewnić się, że działają one zgodnie z oczekiwaniami. Zachowaj ostrożność podczas używania znaków wieloznacznych, aby nie zablokować lub nie zezwolić przypadkowo na zbyt wiele.
7. Konflikty z Meta Tagami Robots
Konflikty między regułami w pliku robots.txt a meta tagami robots na stronach mogą prowadzić do niejednoznacznych instrukcji dla robotów. Na przykład, jeśli robots.txt zezwala na indeksowanie, a meta tag robots ustawiony jest na noindex, roboty mogą ignorować jedną z tych instrukcji.
8. Bak komentarzy
Dokumentacja i Komentarze: Dodawaj komentarze w pliku robots.txt, aby wyjaśnić znaczenie poszczególnych reguł, co ułatwi przyszłe aktualizacje.
9. Zablokowanie Strony w Całości przez Błąd w Składni
Błąd w składni pliku robots.txt, taki jak brak ukośnika po disallow lub allow, może skutkować zablokowaniem całej strony. Zawsze sprawdzaj składnię pliku, aby uniknąć takich problemów.
10. Nieużywanie Testowych Narzędzi
Google Search Console oferuje narzędzia do testowania pliku robots.txt, które pozwalają na weryfikację poprawności reguł przed ich wdrożeniem. Nieużywanie tych narzędzi może prowadzić do trudnych do zdiagnozowania problemów.
Narzędzie do walidacji robots.txt https://technicalseo.com/tools/robots-txt/ jest niezwykle skuteczne w testowaniu i sprawdzaniu plików robots.txt, co czyni je jednym z najlepszych narzędzi, z jakimi miałem okazję pracować w swojej karierze.
Pozwala ono na sprawdzenie, czy dany URL jest blokowany, która instrukcja jest za to odpowiedzialna i dla jakiego agenta użytkownika. Ponad to oferuje edytor na żywo do eksperymentowania z plikami robots.txt.
Jak Naprawić Błędy w Pliku Robots.txt?
- Korekta Pliku: Popraw robots.txt i zweryfikuj nowe reguły.
- Narzędzia SEO: Użyj narzędzi SEO do szybszej weryfikacji.
- Ponowne Przeskanowanie Strony: Za pomocą Google Search Console lub Bing Webmaster Tools zgłoś zaktualizowaną mapę witryny i zażądaj ponownego przeskanowania strony.
https://flowbite.com/blocks/e-commerce/mega-footers
https://developers.google.com/search/docs/appearance/structured-data/intro-structured-data?hl=pl
https://developers.google.com/search/docs/crawling-indexing/robots/intro?hl=pl
https://developers.google.com/search/docs/appearance/snippet?hl=pl